تنها
تنها



زندگی

پـــــــروردگارا چگـــــونه زیســــتن را به مــــن بیامـــوز
چگــــــــونه مــــــــردن را خود خواهم آموخــــت



ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ

دوســــــــت داشتن کســـــی که لایــــ ــ ـــ ــ ـ ـــق دوســـت داشتن نیست اســـراف محـــــبت است




ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ

بر خاک بخواب نازنین، تختی نیست
آواره شدن، حکایت سختی نیست
از پاکی اشکهای خود فهمیدم
لبخند همیشه راز خوشبختی نیست




ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ


سعی کن مثل خورشـــــــــید زیاد نور نـــدی چون همه از نــورت استفاده می کنن ولی اصلا نـــگات نمی کنن؛
سعی کن مثل ســــتاره کم نــور بدی تا همه تو خلــوت شباشون دنبالـــت بگـــردن



ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ

به یاد داشته باش : زنـــــــــدگی سادگی چشــــــــمانیست که به یک قالــــــــب یـــــخ مثل یک شمش طــــلا مینگرد



ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ

با خیال تــــو به سر بردن اگر هست گـــــناه با خبر باش که من غـــرق گـــناهم شــب و روز 




ܓ ܓܓ ܓܓ ܓ

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,

|
 


تنهاترین تنها عالم
NEK_NIMA@YAHOO.COM

 

نیما نیک نژاد

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها ترین پسر دنیا و آدرس nimanek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق من
قلب قرمز
به سوی فردا
عشق ممنوع
عشق اول.......عشق اخر
کلبه تنهایی من
تقدیم به هر انکه در کنارم نیست
اصن مهم نی
asheghaneh
عشق
کوچه پس کوچه ها بهشت
دنیای تمام سبز
من و توفان
خنده های شکلاتی
برای اونکه نم نم بارونه
عشقم
رسم عاشق شدن
رز صورتی
عاشقانه ها
قاصدک آرزو
انتظار من وتو
عاشق دیونه
عاشق دیونه
ترنم عاشقونه
love is
دفتر خاطرات مجازی
همه چیهههههههه یه سر بزن
دختری به رنگ عشق
زنده باد زندگی
تاریک تر از تاریکی
رهایی از تنهایی
بارونو خیلی دوست دارم
هر کی بارونیه بیاد
هیس ساکت اینجا دلی آرام گرفته
معشوقه پرست
نوای دلم
دلبر تنها
تنها
تولد عشق من وتو
دلتنگیهام
کلبه عشق منو تو
تنهایی و بی کسی
دیوانه از قفس ژرید
روز مردگی های من
من با تو هستم
امید دلنواز من
رویای ذهن زیبا
only love
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

باران
عاشق
کاشکی پرنده پر نداشت
نیستی دارم دق میکنم زره زره می پوسم
دل نوشته های عاشقونه
خیلی دوستت دارم
دوستت دارم
وقتی کسی رو دوست داری
آدمیت مرد
فاصله
گریه هاشو به من بده
زندگی
تقدیم به بهترین دوستم
دوستت دارم عشق بی پایانم
دوباره شب دوباره یاد تو

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی